השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-5853917
שקיות אל בד ממותגות

שקיות אל בד ממותגות

נמאס לכם לרכוש שקיות שנקרעות בכל פעם שהלקוח עומד לצאת מהחנות? תזכרו לרכוש שקיות אל בד ממותגות בפעמים הבאות. המטרה ברכישת שקיות ממותגות היא להגביר את החשיפה לעסק ולחזק את המותג. זוהי הסיבה כי כל החברות הגדולות בוחרות למתג את השקיות שלהם. אז למה גם אתם צריכים לבחור דווקא באפשרות הספציפית הזאת? הבאנו לכם כמה יתרונות של שקיות אל בד עם מיתוג שלא בהכרח קיימים באחרות. מרכז האריזות כאן על מנת להפוך את הרצונות שלכם למציאות.

שקיות אל בד ממותגות שאף אחד לא יכול לפספס 

כאשר אתם רוכשים שקיות לעסק, עליכם לוודא כי הן בולטות לעין. כל מי שיראה את השקית עם המיתוג אמור מידמרכז האריזות שקיות אל בד ממותגות להתעניין לגביה. הרי זוהי השאיפה שאמורה להיות לכם מהשקית שהשקעתם לא מעט ברכישתה. שקיות העשויות מאל בד הן לא עוד סתם שקיות רגילות, מדובר על שקיות קצת שונות. כאלה שעם המיתוג הנכון יכולות מיד לתפוס את העין, וזה מבחינתכם התועלת הכי גדולה.

יש לכם צבע מועדף או גודל נדרש? אין שום בעיה! שקיות אל בד הן שקיות גמישות מאוד, כאלה שמגיעות בצבעים ובגדלים שונים. כל בעל עסק יכול לבחור את השקית שהכי נראית לו לעין. כמו שאתם בוחרים את המוצרים שתמכרו בעסק, כך גם תוכלו לבחור את השקיות. כמובן שתוכלו לשלב שקיות אל בד ממותגות יחד עם שקיות בלדרות במגוון גדלים ובמגוון צבעים על מנת ליצור עניין. אתם בוודאי מכירים את הלקוחות שלכם בצורה הכי טובה שיש. המטרה היא שהם יצאו מהחנות מרוצים ומאושרים.

אין הגבלה מבחינת אפשרויות העיצוב

בעת רכישת שקיות אל בד ממותגות תרצו בוודאי לעצב אותן על פי השאיפות שלכם. שקיות אחרות פשוטות יותר יגבילו אתכם בכל מה שקשור לעיצוב של השקית. אך כאשר מדובר על שקיות העשויות מאל בד המצב הוא שונה בתכלית. אתם תוכלו לעצב את השקית כמו שאתם רוצים על מנת שהמיתוג יתפוס את העין. ברגע שתעצבו את השקית כמו שרציתם היא ככל הנראה תעשה את עבודתה. אם השקית תעשה את העבודה, אין סיבה שלא תזמינו את אותן השקיות בכמויות גדולות.

זה נכון ששקיות אל בד יעלו לכם יותר בהשוואה לשקיות ניילון או כל שקית אחרת. אך חשוב להסביר כי העלות היא יחסית נוחה, והתקציב הוא יחסית גמיש. ישנה אפשרות להתאים את סוג השקית ואת אופן המיתוג בהתאם לתקציב של כל לקוח. בסופו של יום שקיות מהסוג הזה תורמות בחזרה לא מעט ומחזירות את ההשקעה שאותה השקעתם. רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת על שקיות אל בד ממותגות? חברת סלקטד אריזות תשמח להעניק לכם הצעת מחיר שאין לה תחרות.